14/1 - all this time.

Det är så kallt, helt ortoligt va de är kallt av bara en anledning. Att man kan gå och frysa för att man längtar. Längtar att ligga undet ett täcke tätt tätt intill, få en farm helt underbar kram och känna att hjärtat slår i samma tackt, andas i samma takt. Att sakna den värmen gör mej så kall.

" Se dej om, är du hungrig eller nöjd
är vägen snårig eller öppen och röjd
du kan sitta upp nu eller kasta dej av"

Va de skulle göra ont om hon inte är seriös nu,
om det inte skulle synas, om de skulle göra han ledsen.

Nog med tråkigheter, jag kan inte sova. HAH, de är ju inte så uppåt de häller. Men de är bättre än de andra iaf. Hoppas att jag får en tröttattcka nån gång innan klockan blir allt för mycket. Sitter som vanligt och tittar på massa bilder. Om jag väl börjar så kan jag inte sluta. ( om de blir massa massa tappade bokstäver så är de för att jag är helt slut i huvudet )
Kan inte kolla på nått bra att skriva om, inte för att de har vart nått kul att läsa förut, och kommer inte bli. Men iaf. Man vill inte sitta och skriva allt man känner för att man vill skriva. För de vill man inte att allmenheten skall veta.

Vill ha en systemkamera, så jag kan ta massa kort n här och nu, lr inte här. Men nu iaf.
Plus att de ligger massa färgtuber på mitt rum, så man kommer typ inte in, man måste verklign anstränga sig för att komma till en lampa som kan lysa, för den i taket vill inte lysa i mitt vackra rum, mer rent golv och allt.

I morgon skall jag in till stan och fika med Rebecca, men jag har kommit på att jag lova mina föräldrara att jag skulle göra i årdning mat. Känner mej jätte dum mot Rebecca för jag skuter på att vi skall hitta på nått hela tiden. Men de kommer alltid nått i vägen. Men på Onsdag tror jag inte att de kan vara nått. Får se om jag kan komma in med henne då. annars för min kära familj svälta, lr helt enkelt värma maten själva.
Lisas klass är med i vi i 5an, så dom kommer  va inne på raidion och kolla, så jag kanske hinner in, men jag vill inte ha nån tid att passa. Jag vill bara åka in och va..
Men men, de löser sej alltid.
Nu skall jag sluta skriva för ajg känner att jag skriver bara massa skrit som är oläsligt, och osamanhangande lr vade det heter, osamanhengande kanske..
Men men


<33 - de är så kallt här utan dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0