Intresse på hög nivå 9

vilken färg har din cykel?:
min (mammas) cykel är RÖD (:
hur många timmar har du max suttit vid datorn?:
om man räknar med dom stunderna jag har vart och hämtat mat så är de nog värdigt många!
blondin eller brunett?:
Enligt mej är jag Blondin.
vilken färg har du på din text på msn?:
den är svart
vilket stjärntecken har du?:
kräftan
vad åt du senast?:
en varm äggmacka (:
har du en diskmaskin:
Nej, men jag lyckas alltid få plocka ur en.
rakar du av dig dina ögonbryn?:
inte ens om jag hade tråkigt.
har du husdjur?:
en "Hund" som jag häldre skulle kalla katt
är du kär i någon just nu?:
Jag om de är ju så att jag är de.
har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?:
Hah, neej! Men jag kan räkna till 13 ^^
har du nånsin sagt "lol" under ett samlag?:
För att kritisera att nån anna sa de isf!
har du ätit godis för hundra kronor under en kväll?:
tsm med minas syskon så har jag nog de ^^
vad är du beroende av?:
min mobil :$
berätta detaljerat över det äckligaste du ätit:
PULVERMOS, vill inte detaljera de!!
hur lång är du?:
164.5 cm
om du var ett verktyg vilket skulle du vara?:
hah, en mororsåg.
vem fick du senast sms av?:
Hjalmar (:
vem ringde dig senast?:
Sara :P
Vilken mobil har du?:
Tovaas .) min är på lagning.
när duschade du senast?:
Igår tror jag...
vem tänker du på just nu?:
hahhaha :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0