Intresse på hög nivå 8

DIN OMGIVNING
1. hur många är det i din klass? 24 tror jag
2. känner du några som röker? de gör jag.
3. hur många är ni i eran familj? fem med mej
4. har ni några husdjur? mm, en "hund"
5. känner du någon som knarkar? inte som gör de dagligen.

OM DINA VÄNNER
1. har du någon riktig vän? Jag har en ricktig vän :)
2. hur många vänner har du? Dum fråga.
3. vilket kön är oftast snällast? Motsatta könet utan tvekan!
4. hur ser dina bästa vänner ut? varierande
5. vem är din bästa vän utav de andra könet? haha, svårt och säga ;$

TRAGISKT
1. känner du dig värdelös? Inte en enda sekund
2. har du någon gång försökt begå självmord? de har jag inte.
3. känner du någon som begått självmord? Inte känner.
4. känner du någon som tänkt begå självmord? Dom som har sagt de, skulle inte komma på tanken att våga de.
5. har du någon gång gråtit dig själv till sömns? Ja men de har jag gjort.
6. är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Jaaaa, med Tova :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0