6/10 - Tycker om hösjet just precis såhär.

Tycker om att de börjar bli kallt så man kan mysa sej fram i en stor tröja.
Dticka te mins fem gånger om dan utan att man blir överhättad av värme.
Sitta och titta ut, utan att ha dåligt samvete att man sitter inne, kolla på
fim. Tända en brasa, sitta där och läsa en bok.
Jag tycker om hösten så länge den inte blir så trist.
När ALLA löven har fallit av träden och bara blir fula och bruna.
När alla vägar är fyllda av vatten, alla grusvägar helt kladdiga.
När allt bara blåser.

Fan va jag inte vill se dej falla nu, jag vill se dej glad.
Vill se dej springa runt över rallt med bara massa,
massa energi! Jag vill verkligen inte se dej ledsen,
jag vill verkligen inteatt du skall ligga och gråta.
Jag vill inte!!

Nu skall jag gå och göra nått nyttigt.
Som att städa mitt rum,
iaf plocka bort alla kläder från golvet.
Sen skall jag plugga massa.
Sen kan man hoppas på att jag
hinner åka in till stan en sväng.
Skulle kännas väldigt skönt att ha en jacka klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0