3/10 - I really wanna show you ,


Vill visa dej allt, så att du verkligen förstår.
Förstår att de är så mycker mer än va du
kan ana. Att jag verkligen menar de!

Idag har alla 9or ifrån Klinteskolan först samlats i aulan för att lyssna på
Per som sa att vi skulle samla på oss så mycket lappar vi bara kunde
inne på Yrkesmässan. Sen väntade det två bussar utanför som gick mot
rackethallen i Visby. Dit kom vi, och de första jag gjorde va att leta upp 
mitt kära Stråå som jag efter ett tag hitta. Gick runt på mässan, lyckades
hitta en penna och typ fyra godisar. Sen råka ja stå där brevid Karolina
igen, och igen och igen. Klockan tio i / över tolv skulle vi samlas utanför
rakethallen för att sedan gå till nån skola och äta mat. De gjorde jag.
När jag kom tillbaka till Karolina gick vi omkring LITE, efter två snabba
vara orkade vi inte mer så vi började flytta oss till Johans lägenhet. På
vägen dit såg jag fem tjejer på tre cyklar. Dom var påväg över ett
övergångställe. De kom en bil och körde nästan på dom. Dom blev arga
och bilen stog stilla där i typ en min. En liten livad upplevelse. Jag måste
erkänna att jag va lite smårädd för att gå över där sen ^^. Men väl hemma
vid Johan kom mitt Strå på att han kanske inte ville att hon släpa hem folk
i hans lägenhet utan att han viste om de. Så vi gick bort mot öster. Gick in
på Siesta och tog en latte var. Klocka två hade hon och Johan bestämt att
hon skulle ringa till han. Klockan 14.02 ringde hon, samtalet avslutades
och dom kom fram till att han skulle komma och träffa oss utanför coop
tror jag. Karolina fick en fema av mej, eftersom hon va för snål för att betala
fem kronor för att gå på toa. Sen begav vi oss mot coop. Han kom där på
cykel och vi gick fram till han. Karolina fick en kram sen kom han fram och
tog mej i hand " Johan" , anna sa jag :P Vi följde med han och käpte massa
kläder. Jag köpte en drrrr grej. Man skummar mjölk med den ^^. Tog 10an
för att komma hem till min farmor och farfar. Råka missa de stället jag
skulle gå av på. Fick gå några kilomerer för mycket. men vädret va fins
så de va bara mysigt till en början. För sen börja jag känna att jag behövde
gå på toa. När jag kom fram gick jag då på toa. Sen börja inervjun om t
eknikhistoria. Det blev om Gummi-hjulet och
Jag tycker min farfar är så smart <3

Nu sitter jag här. Kan inte sova. Så jag sitter här och tänker ist.
De blir ju toppen "/ En trött Anna sitter här och tänker.
Tur att de finns msn, har en trevlig msn kamrat att prata med.
Haha, mycket tur de! Annars hade de kommit tårar här
föm min del kan jag då tala om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0