24/10 - Du slår de Aldrig.

Kommer aldrig att slå de. Vad du än gör, hur mycket du än kämpar så slår du det aldrig. För du kommer aldrig att inse, att du själv kan göra fel på de sättet. Du kommer aldrig kunna se från andras syn på de sättet. Och om de väl kom på de, så skulle du inte veta va du gjorde av de.

Glad, glad, glad att människan finns och kan
göra mej så glad på ingenting :) Hela, hela tinde.
Bara några,
hur är de, vad gör du, händer i morgon.
Jaa :) Joo :D mm, så kan de va ^^

Att de kan göra en så glad, Toppen

Nu skall jag gå och sova, för jag skall gå upp tidigt i morgon.
Sen jobba, jobba, jobba i hopp om att få göra mycket och inte
bara gå runt och göra ingenting, bara plocka massa skit.
Sen tänker jag åka och skaffa mej en mobil, så jag kan läma
tillbaka den Tovas.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0