Intresse på hög nivå 6

Tio första:
Första bästa kompis:
Josefin Ström
Första bil: har inte kommit så långt i livet ännu-
Första kärlek: vet inte om jag skall va ärlig.
Första husdjur: måste vart mina höns i hamra. lr alla kaniner. Jag vet inte, jag va så liten :P
Första semester: här har man sommarlov (:
Första skiva: De va nån singel från Elin.
Första jobb: Arinda Bygg ;)
Första riktiga kärlek: Pontus, Pontus
Första piercing: Har ingen. :P
Första konsert: Har INGEN aning.

Nio sista:
Sista misstaget:
Att jag inte käka nån klok frukost i morse.
Sista bilfärden: För några timmar sen när Karolinas mamma körde hem oss från stan.
Sista filmen du såg: Grease 2
Sista ringda telefonsamtalet: Till Johan :)
Sista bubbelbadet: haha, oj..
Sista spelade cd: Lars Winnerbäck
Sista kyss: 1 Juli...
Sista gången du grät: gårkväll. har inte gråtit så mycket på länge.
Sista måltiden: Kvällsmaten, kyckling och klyftpotatis.

Åtta har du någonsin:
Dejtat ngn av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Kan jag inte tro!!
Varit på TV: Jaa, nån hand sådär.
Fått ditt hjärta krossat: nej, men de har kännsts som att de vart krossat väligt många gånger.
Sagt att du älskar ngn utan att mena det: Jaa.
Haft ngt one-night stand: Nej :)
Busringt till någon: Har inte alla gjort de ?

Sex saker du har gjort idag:
1.
Duschat
2. Åkt bil
3. Vart i stan med Karolina
4. sätt en elefant gått på öster ^^
5. skickat sms
6. Fått massa svamp av min pappa

Fem favoritsaker (utan rangordning)
1.
mobilen
2. datan
3. min säng, inklusive, täcke och kudde! 
4. glass
5. kamera

Tre val:
Svart lr Vitt?
vitt
Sommar lr Vinter? Sommar. utan tvekan.
Choklad lr Chips? choklad :D

Två saker att göra innan du dör?
1. äta, min död skall bero på att jag spricker
2. ge Karolina en puss på kinden och säga att jag älskar henne

En sak du ångrar?

1. sexan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0