Intresse på hög nivå 6

a) Ta fram mobilen och gå in på kontakter.
b) Håll inne neråt knappen en stund och sen släpp
c) Skriv vem det blev som svar på frågan

1. Jag heter: Camilla .
2. Jag gillar: Danni .
3.Jag hatar: Johan .
4. Jag är kåt i: Pontus S . 
5. Jag är verkligen superkär i: Therese .
6. Snyggast i världen: Camilla .
7. Fulast i världen: Linda .
8. Äckligast i världen: Psyk .
9. Muppigast i världen: Tovaa .
10. Tråkigast i världen: Jennika .
11.  Jag skall satsa på: Walle .
12. Bästis: Hjalmar .
13. Jag vill ha sex med: Pontus S .
14. Hatar jag mest: Daniel .
15. Jag har en hemlighet med: Marie E .
16. Skäms jag mäst över: Molly .

Haha, dedär va kul  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0