Intresse på hög nivå 5

Tre namn jag lyssnar till:
Anna, Psyk, Kokain :$
Något jag tycker om med mej själv:
Att jag inte har så mycket sömnbehöv
Något jag inte tycker om med mej själv:
Att jag blir ledsen av dåligt väder ( vad dåligt väder är, de bestämer jag för stunden)
Detta är jag rädd för:
Mörker och Roma
Tre saker jag vill ha varge dag:
Mat, kramar, mat
Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sluta äta, vika tungan tre gånger, busvissla
Detta tycker jag om att göra:
äta mat :D
Detta vill jag göra just nu:
Sitta på stranden vid en solnedgång.
Bästa känslan:
Överenergi
Värsta känslan:
att inte veta, att inte ha koll på läget "/
Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Har inget, för då blir man inte lika besviken.
Är jag kär just nu:
en aning sådär
Jag vill gifta mej:
njaa, jag vet inte.
Följande saker jag vill göra innan jag dör:
Äta mej till döds!
Min käraste ägodel:
Mobilen utan tvekant!
Något jag vill ha i present:
En kamera !!
Detta har jag på mej just nu:
Tovas vita tröja med röda prickar på och mjukisar
Favoritkläder:
mjukisara
Favoritdjur:
HUND
Favoritlåt just nu:
Gohst
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan just nu:
´Jag har sommarlov för stunden!
Stjärntecken:
Kräfta
En bok jag älskar:
Syskon kärlek
En film jag älskar:
Goal
Tv-pogram jag gillar:
Jag ser inte på tv ;P
Detta äter jag gärna:
Glass, mat!!
Dricker helst:
Mjölk
Favortigodis:
choklad
Färg på mina ögon:
Blå
Min längd:
164.5
Jag tror på:
Jag är inte troende på gud iaf!!
Personer jag beundrar:
Min pappa och farfar <3
Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen antar jag.
Favoritfärg:
Röd
Favorticitat:
" äta bör man, annars dör man "




- haha, va tjock jag låter ^^
   Jag tycker om mat <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0