Intresse på hög nivå 2

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första ggn i morse?
jag måste börja tvätta bort sminket innan jag gå och lägger mej.
Kontanter har du på dig?
inte ett öre.
Favoritplanet?
ingen aninga om jag skall va ärlig.
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
har bara två, brukar radera mina samtalslistor.
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Saltkråkan, skrollans födelsedagslåt
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
en stor tjocktröja
Vad har du för märke på skorna du har på dig?
jag brukar inte, och har inte skor på mej vid datan.
Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt.
Vad gjorde du vid midnatt?
låg i min säng och försökte somna (a)
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
nej du heting, de går inte :( varför sover inte du? Kyss på di
Vilket uttryck använder du mest?
Jag har ett varierande språk!! :S
Vilken pälsbeklädd varelse rörde du vid senast?
Hund, haha.
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
oj, har ingen aning.
Vilken ålder har varit bäst hittills?
fyra-fem tror jag :P när man kunde klättra runt i alla äppelträd och leka att de fanns fågelbon där ^^
Din värsta fiende?
inte nån jag kan komma på just nu.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
på mej och rebecca när vi prova klänningar :P
Vad var det senaste du sa till någon?
nej, skärp dej. Gå och lägg dej DÄR nu!
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
förmågan att flyga.
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
JAAAA
Senaste låten du lyssnade på?
Ghost - orkar inte kolla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0