If it takes forever, then I wait forever.

I don´t care if it hurts, I wanna have control.
vill inte dehär längre.vill inte göra de en gång till. "/

Jag blir så glad av människan att de finns inte (: haha.
Att man bara är så underbar utan att göra nått. Bara ett
sms gör en så jävla glad att de bara inte är sant ^^

Vart i stan med Karolina idag. Först va hon på joga i 75 min. Så jag gick runt inne i stan. Kolla på kamera. Blir så ledsen när jag inte har pengar till allt jag vill ha. Men de är rätt omöjligt "/. När karolina va klar och jag hade gått in och ut genom Din sko typ tjugo gånger, gick vi och käka på max. Såklart :P Tror aldrig jag har ätit så fort. Va så jävla hungrig!!
Sen vi halv fem skulle Karolina klippa sej.
aa..
Fint blev de iaf :D

Stellaa

Tog bort henne i gårkväll "/ Känns jätte hämskt. Kommer sakna henne så sjukt mycket. Kommer sakna när hon kom in på rummet , när jag låg där och gråt. Så hoppa hon upp i sängen och låg där brevid. Alla gånger jag har gått ut och gått med henne när jag har vart så jävla arg. Och sen vart så glad när jag kom in.
Kommer aldrig glömma!  - för hon va så jävla underbar.


Kommentarer
Postat av: britta

sån där hund har jag haft!!!

2007-08-04 @ 18:31:39
URL: http://brittaspjut.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0