8/7 - When the night is young

Jag har just undersökt saken om de hörs upp till mamma och pappas rum när jag
har musik på. De gör det inte :D :D :D :D Så jag sitter här och lyssnar på massa hög,
mysiig muski med massa bas :D :D
Så va farmor och farfar här och hörde om hur vi skulle göra på fredag. Jag och sara
skall ut till vår "kära" faster och hjälpa till för vår "kära" farmor fyller år. Och man fick veta
att halva andlrdningen till att jag åker dit inte kommer "/ Lite surt om man säger så!!
Men men, kan bli härligt iaf. Får hoppas de ^^

Funderar på att åka in till stan i morgon,
för jag missa ju de i lördas. " dagens ungdom asså "
Fast jag kanske skall vänta tills mitt barnbidrag kommer.
Får se hur jag gör.

Just precis nu sitter jag och har lite smådamp på att vårt bredband är så jävla kasst.
Kan inte fatta att de skall va så jävla svårt att bara ta fram en liten bild. :S aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0