8/7 - Hos Tovaa

Tovaa Sebek, va jag älskar dej mycket!!
Tovaa

<3 TOVAAAAAAAA

Haha, aja. Vi får ta de sen för jag skall gå och äta med min älskliing nu!!
Måste bara säga att hon klippte mej ^^  (: 


Kom hit igår typ klockan sju, lite mer än duggregna gjorde det ute. Då gick jag
och Tova ut och gick ^^ Var jätte mysigt! Sen när vi kom ner till vattnet tog va av
oss skorna och byxorna och gick ner i vattnet. Haha. Va massa sköllpaddor
nere på botten. Gick till baka och hämta byxorna, hängde dom över nacken
så börja vi gå hemmot :D Gjorde latte och tog massa glass.
Eftre de tvätta jag mitt hår, Tova tog fram saxen och klippte mitt hår ^^
:) Så sminka vi oss och tog massa kort.. 

JAG ÄLSKAR TOVA SEBEK, vet att jag har sagt de om och om igen. 
Men jag kommer ändå att säga de ännu om och om igen 
för människan är så jävla UNDERBAR att jag får sånna glädjeatacker
att jag vet inte vart jag skall ta vägen <3 <3
Nu sittre hon och spelar piano.

 ÄLSKA, ÄLSKA, ÄLSKaaa!!

Tovaa, anna
Vem kan dra upp trosorna lägst upp va?
Haha, massa massa underbar tid med Tova <3
 Och igen,   - jag älskar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0