7/7 - Saknar ...

... Angelica Eriksson <3

Angelica&Jag 
åhh, Jag har inte träffat dej sen vi slöt :(  Fan va jag tar dej
förgivet att du skall stå här brevid mej hela tiden. Och när
du inte gör de så saknar jag det nått så sjukt mycket! Jag
vill att de skall va som förut, då när du bodde här. 
JAG SAKNAR DEJ ANGELICA ERIKSSON <3 <3 <3
jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte mycket!!



När jag kom upp ur sängen bestämde jag och Tova att jag skulle komma till henne. Så skulle jag gå och leta efter min mamma. Men eftersom hon va på varpa hitta jeg inte henne. När hon kommer hem så säger hon, Nej jag orkar inte köra dej Anna. De betyder att jag måste vänta tills pappa kommer hem. Och jag har inte en aning om när de är. :(
Kommer jag inte till tova denhär helgen så kommer jag inte ha träffat henne på typ fyra veckor. Och de känns allt för hämskt. Skulle kunna cykla. Med tanke på att de är två mil och att de nästan regnar ute så vet jag inte om jag är så på de förslaget "/ Men jag vill till Tovaa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0