6/7 - Smile Like You Mean It .

Va aldrig ute och sprang. Jag tog kameran med mej ut ist!
Men jag hitta inte så mycket att ta kort på. Plus att de va
massa myggor där ute. Så nu sitter jag här, igen.
Har inte så mycket att skriva om. Men de känns som
att jag vill skriva. Så jag gör så ^^

Haha, jag sitter här och är glad av massa sms från en viss mäniska (:
Jag kan inte förstå att så lite kan göra en så GLAD ^^ haha.
Men jag är väldigt glad för de :P

Funderar på att åka in till stan i morgon. Inte för att jag har
pengar nog till att köpa kläder. lr jag har de. Men jag borde inte lägga ner
dom på kläder. Men jag har välldigt mycket lust till de. Så jag
tror de får bli så iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0