25/7 - When you get what you want but not what you need .

Om nån frågar mej va jag fallar för skulle ja svara. En jävligt snäll, bredaxlad kille. Men grejen är att jag gör verkligen inte de. Jag blir kär i de jag inte kan förstå mej på. De jag inte vet va jag skall göra. Kan låta bra, om man kämpar för de. Men jag gör de inte. Jag bara sitter och väntar på att de skall komma till mej. Som att nån skall servera de framför mej. Men det gör de ju inte. Och jag fattar inte varför jag inte kämpar för de. Lr jo, de är för att jag är så jävla rädd att jag inte skall ha kontroll på de. Men de har jag ju inte häller när jag inte gör ett skit. 
Undra vad som är bäst. Att misslyckas lr att inte göra ett skit.
Skulle nån annan fråga mej den frågan " Vad är bäst, misslyckas lr att inte göra ett skit? "
Så skulle jag utan tvekan svara, misslyckas! 

" I'm scared of walking out of here, and never feeling,
for the rest of my life, the way I feel when I'm with you "

image15

 
- Kämpa, misslyckas. Fan va de skulle göra mycket.
Ju mer man kämpar, ju mer får du ut av de.
Även om de inte känns så medans du kämpar.
Men jag Lovar, Ju mer du kämpar, misslyckas.
Ju mer växer du, ju mer lär du dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0