12/7 - Skönhet som syns även då jag blundar .

Vakna klockan sju för jag skulle ta bussen från roma rätt tidigt.
Men jag bestände mej för att somna om och ta en senare buss. Så klockan halv tio gick jag in i duschen, vet inte ricktigt om jag va helt vaken. Satte mej ner för jag orka inte stå. Tror, lr jag vet att jag somna till flera gånger. Åt frukost, klädde på mej och lite. Fem i halv körde mamma upp mej till roma och därifrån tog jag bussen upp till Stånga för att hälsa på MOLLY :D

steffi       Hennes lilla töjsunge <3 så jävla söt!

Vart en helt underbar dag, även
om vädret skifta väldigt fort hela tiden.
Plus att jag inte fattar mej på alla regler i perken.
Men de är rätt härligt att sitta och se på dom iaf ^^
De bästa är att jag skall ut dit på Söndag igen :D

Sitter och väntar på att sara skall komma. Som sagt skall hon sova här. Och i morgon kommer vår farfar och Dag klockan kvart över nio. Då åker vi ut till vår fasters sommarstuga, sover där sen kommer lite släkt och firar farmor klockan tre. Skall bli super kul. Har inte hittat på nett med sara på evigheter (:   
Jag är jätte jätte trött. Känner värkligen att jag inte har sovit så mycket nu på ett tag. Men så är de ^^ inget man kan göra så mycket åt nu. Haha.
aja, Pussar <3

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0