31/12 - myyss

Sitter hemma hos Karolina och pluggar. Eftersom alla dom är på semester i oman så är jag "katt- o kaninvakt" Så jag och Lisa är här och leker med katten :) Fast just för sunden är hon med Lisa, och jag sitter och pluggar "/.. Minder mys. men om jag aldrig gör de blir jag aldrig lar och kommer aldrig in på de jag vill. Så de är bara att börja läsa..

Skall bara skriva att jag och Lisa va inne i stan idag. Hon handla lite kläder och jag köpte en mysig stor/halvstor kopp :) så jag sitter här och dricket te lite halft för mej själv för att Lisa sitter vid tvn som sagt.
Älskar detta hus, och halva grejen med de är att mitt Stråå bor här <33, och jag både älskar och saknar henne!!

Nej, nu blir de lite pluggande igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0