26/12 - If you just realize.

Kanske borde börja skriva här igen. Men de har blivit någe konstigt så jag kan inte bara klicka på en enkla knappen så att de blir kursiv stil och så.. De är lite jobbigt. Så jag måste kåda de isf och sånt oskar man inte med. Iaf inte nu för stunden.

Var tänkt att vi skulle gå på stranden med Ragnhild idag. Men de värkar inte gå som planerat. Men dagen är ju inte gången ännu. För jag är nämligen väldigt sugen på att gå ut och ta massa kort nere vid stranden. Men de är ju en bit så man kan ju inte precis ta sej själv. De är lite surt.
Så just för stunden sitter jag här vid datan med en kopp te och myser! Fick en hjärtan-te-sil av lisa i julkapp, så gissa va jag har för sil i mitt Ikea glas som används typ tio gånger om dan ^^
Sitter oxå och tittar på systemkameror lr vad de heter i flertal. Är super sugen på att ha pengar till att gå och köpa en. Men de har man inte "/ Så nu sparar man igen. Jag som hade tänkt handla upp varända öre på kläder. Men så blev det inte ^^ Kan kanska lyckas med båda. Men de tar ju lite längre tid då.

Nej, jag får väl titta vidare.
Lär ta ett tag med vår kära data..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0