30/8 - Klättrar upp&rammlar nej, klättrar upp&ramlar ner.

Nu är de bestämt att jag och Rebecca skall till skåne och praoa. Jag på ett hund
( aa, nu är de ju så att jag inte kan stava till de.) - dagis, och Rebecca skall prao
hos en fotograf. Man kan ju bli lite avensjuk asså. Men de skall nog gå bra.
Vi kommer åka båt på fredag, sen åka med lastbil till malmö, ta bussen till
hennes mormor. De är så de ser ut nu iaf. Och fan va kul de skall bli! Kan inget
annat än längta asså <3 Rebecca Ohlsson.

Kan inte fatta att jag har sån respekt för dej. Vet fan inte va jag skall säga när
du kommer och säger imot mej. Att du kan sänka mej, få mej att växa.
Att du kan få mej så jävla glad och så jävla ledsen.
Jobbig kväll var de igår. Somna inte fören sena klockan börja ticka.
När man vakna i morse va jag helt svullen på ögonlocken. Kunde
knapt öppna ögonen. Men så är de. Och jag får FAN skylla mej själv.
För de är fan jag som har gjort såhär. Men jag vågar inte, för jag skulle
tappa allt om du dissa mej, de är så jävla läskigt att ta steget. Jag vet
värkligen inte om jag vågar.

Faan, han ger mej chansken hela tiden,
men vrf tar jag den inte?! Faaaaaaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0