23/8 - Kan man få tillbaka gamla känslor bara sådär?

Lite jobbig skolstart. Var folk man trode skule sluta och folk man inte viste
skulle börja, dom man hade hoppas inte skulle dyka upp. Dom kom.
Mycket nytt, så vi fick sitta och lyssna, om nån inte fatta så tog lärarna om
det igen. Så de tog ett tag. Trött på klassen va jag, kom på att de va ännu
tråkigare i skolan än va jag äns kunde minnas.
Sen åkte Tova och jag in till stan.

Andra dagen va började alla lektioner. Mäst massa betygsprat och så.
Sen åkte jag in till stan och träffa rebecca som hade tatt en tidigare buss
in till stan. Hon åkte med mej hem och sov här.
Hennes mamma ringde och sa att vi skulle kunna få bo hos Rebeccas
mormor nere i skåne när vi skulle praoa. Vilket lädde till att jag och Rebecca
satte oss vid datan och kolla priser. Kom fram till att resan dit skulle bara
kosta 360 kr.

Tredje dagen va de sovmorgon för 9:2. För vi skulle in till stan. När vi kommer dit
får vi reda på att vi skulle ha kunnat på längre sovmorgon om dom hade vart lite
smartare. De enda nyttiga vi gjorde va att sitta inne på komunen och höra en tant
snacka i en timme. Rästen av tiden gick åt till att sringa runt inne i stan.
Plus att min ångest av att gå i min klass försvan, haha!
När vi va klara med "skoltiden inne i stan " stanna jag kvar inne i stan och 
gick runt med Johan och Karolina. 
Haha, Johan orka inte cykla runt hela gallerian, så han cykla igenom den.
Jag gick brevid och fnissa, och Karolina gick två meter ifrån och skämdes!
Haha, men när han gjorde de andra gången tog hon mod till att va med i vår lilla
klunga ^^

Saknar allt de gamla med dej, kan inte fatta att de bara försvan.
Kan man få tillbaka känslor genom att bara minnas? <3
Minns alla sms, alla stunder man gick till dej för att man bara
inte orka med alla anda. Och du fick mej så Glad! Du va så
söt att jag viste inte vart jag skulle ta vägen. Jag vet precis
varför de bara försvan. Men jag ongrar de, och jag hoppas
att allt kan bli som de va. 
Fick plötsligt en sån otrolig känsla av att jag SAKNAR dej!
Börja tänka, få alla känslor som va då. Kan de va så?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0