14/8 - I know this is something I gotta do.

" Hur får man bort en oönskd person ur huvudet? Det låter enkelt.
Men det är som att hålla diet. De man skall avstå ifrån - är de enda
man kan tänka på. "

Har inte jobbat idag. Orka inte. Så jag låg kvar i sängen. Har jätte lust att
göra det i morgon oxå. Men jag måste jobba. För att få ihop pengar och
för att jag måste måla klart allt. Annars kommer pappa ligga efter. Och
de vill jag inte utsätta min kära far för. För de betyder att han kommer
behöve jobba över för att hinna med. Och de är inte bra.

Känns jobbigt att jag ser tusen olika anledninga till att jag inte vill börja
skolan igen, och bara en anleding till att jag vill de. Men ändå är de den
lilla anledningen som jag vill mäst. Fan va jag skulle gå i skolan sju dagar
i veckan, bara för att få se dej. Bara för att veta att du finns bara några
meter där ifrån mej. Jag skulle kunna skita i alla lov. Bara gå i skolna för
att veta att du är där. Just för stunden skulle jag göra allt för att bara ligga
där brevid dej och somna i din famn, ALLT, utem de som kräfs.
Att bara åka hem till dej. Och jag kan inte fatta vrf jag inte bara gör de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0