13/8 - Vart tog allt vägen?

Skulle inte dehär bli vår sommar?
Vi han nog inte med den ricktigt.
För jag nenar, skulle inte du bo här?
Vi skulle ju sova i hängmattan,
under bar himmer, på vagnen.
Vår sommar, barfota och Glass.
Vart tog den vägen?
Ibland skrämmer de skiten ut mej att vi är så lika.
Hade inte sån stor lust att gå upp i morse. Förstog inte vrf jag hade tanken på
att jobba när jag kunde ligga hemma och va lat hela dan. Låg där jätte länge
( tio min, men de känndes jätte länge ) och va helt instäld på att jag skulle ta
sovmorgon och skita i att jobba. Men så kom pappa in och sa att ja va tvungen
och gå upp. Så då gjorde jag de.Har målat hela dan så de va väll rätt okej iaf. 
Men jag vet inte om jag har sån Super Lust att jobba i morgon. Känns som de
va jätte länge sen jag va sådär lat, sitta vid tvn, dricka te i massor och så. De var
det oxå. Sitter verkligen och längtar efter hösten nu. Sitta inne, in lindad i en filt,
se på tv med en kopp te i handen och ute så värkligen spö-regnar de.
( Haha, nu börjar jag låta som Rebecca )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0