12/8 - Dina ögon kan krossa min värld.

Köpte en kamera igår gjorde jag. Från och med nu skall jag ta med Rebecca
när jag har planerat att köpa nått. Inte för att den va så fin, men den är vatten
och stöttlåig. Så de blir nog bättre med den i långten, får man hoppas ^^
Idag har jag vart ute och cyklat en liten tur med Lisa. Bara för att vi skulle
kunna ta massa kort :P Sen har jag inte gjort nått mer än att sitta här med
en kopp te.
Men den i kväll skall jag och Karolina åka in till stan och träffa Johan :D
Super kul. Kommer säkert börja regna bara för de. Men de är bara att hålla
humöret uppe så går allt så superbra.
Men nu skall jag med pappa och skuta in bössor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0